top of page

Polityka prywatności i plików „cookies” strony internetowej www.nutriv.pl

w zakresie wykonania obowiązku informacyjnego na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO)

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych użytkowników strony internetowej https://www.nutriv.pl/ jest Emilia Kałędkiewicz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Nutriv Emilia Kałędkiewicz wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, posiadającą adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Szpitalna 8, 05-510 Konstancin-Jeziorna, NIP 1132292187, REGON 140915455 (dalej: „Administrator”). Z Administratorem danych można kontaktować się:

  1. pod adresem korespondencyjnym: Nutriv Emilia Kałędkiewicz, ul. Szpitalna 8, 05-510 Konstancin-Jeziorna;

  2. pod adresem poczty elektronicznej: kontakt@nutriv.pl;

  3. poprzez formularz kontaktowy umieszczony na stronie https://www.nutriv.pl/kontakt.

 

Cele w jakich będą przetwarzane dane osobowe:

  1. prowadzenie terminarza konsultacji, kontakt z usługobiorcą celem potwierdzenia, odwołania lub dokonania zmian w rezerwacji, umówienie się na konsultację telefonicznie lub przez usługę rezerwacji online na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora polegających na właściwej organizacja pracy w zakresie obsługi pacjentów);

  2. realizacji konsultacji dietetycznej oraz realizacji obowiązku przechowywania dokumentacji medycznej na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów profilaktyki zdrowotnej) i art. 6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze);

  3. dokonywanie zapisów na subskrypcje na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, a osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych);

  4. prowadzenie dokumentacji księgowej i podatkowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO i w związku z ustawą o VAT, ustawą o CIT, ustawą o księgach rachunkowych jak i pozostałymi przepisami regulującymi zasady powstawania i wygasania zobowiązań podatkowych (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora);

  5. odpowiedzi na korespondencję, w tym korespondencję e-mail jak i przy pomocy formularza kontaktowego, prowadzenia korespondencji, kontaktu mailowego i telefonicznego, udzielania informacji, realizacji zamówienia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, f RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora);

  6. obrona przed ewentualnymi roszczeniami oraz podjęcie działań w związku z procesem windykacji należności na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora polegających na dbaniu o wizerunek i dochodzenie swoich praw);

  7. marketingu bezpośredniego produktów i usług na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora).

 

Odbiorcy danych osobowych:

Administrator będzie przekazywać dane osobowe (w odpowiednich sytuacjach powierzać do przetwarzania) dostawcom usług i oprogramowania komputerowego wspomagającego zarządzanie Administratora, dostawcy usług prawnych w przypadku konieczności obrony przed ewentualnymi roszczeniami, obsługi płatności, obsługi informatycznej, upoważnionym pracownikom/zleceniobiorcom Administratora, zewnętrznemu serwisowi obsługi terminarza online, zewnętrznemu biuru rachunkowemu.

 

W związku z tym, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Google, Microsoft, Zoom dane mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, do państw trzecich, np. do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA). Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych np. poprzez stosowanie mechanizmów bezpieczeństwa przewidzianych przez RODO lub stosowanie standardowych klauzul umownych.

 

Czas przez jaki będą przetwarzane dane osobowe:       

Dane osobowe będą przechowywane zależnie od celu, dla którego zostały zebrane: przez okres świadczenia usług, realizacji umowy, na podstawie udzielonej zgody, do momentu wniesienia sprzeciwu, a po tym okresie przez czas, przez który przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

 

W jaki sposób są zbierane dane:

Dane osobowe w większości przypadków pozyskiwane są bezpośrednio od użytkowników strony internetowej. W pewnym zakresie zbierane są również dane osobowe w sposób automatyczny przy użyciu plików cookies. Dane przetwarzane są tylko w takim zakresie, jaki jest niezbędny do realizacji celów, o których mowa w niniejszej Polityce. Nie są zbierane dane nadmiarowe.

 

Przysługujące prawa wynikające z RODO:

  1. prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych (w tym uzyskania kopii danych),

  2. prawo żądania sprostowania swoich danych osobowych,

  3. prawo żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (w uzasadnionych przypadkach),

  4. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych (danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Obowiązek podania danych:

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek brak podania danych uniemożliwia korzystania z niektórych usług strony internetowej.

 

Automatyzacja i profilowanie:

Dane wprowadzone do systemu informatycznego będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. system elektronicznej rezerwacji konsultacji, system elektronicznej księgowości). Profilowanie nie będzie wykorzystywane.

 

Cookies:

Administrator oświadcza, iż na stronie internetowej www.nutriv.pl wykorzystuje pliki typu cookies. Czym są cookies? Pliki cookies, czyli tak zwane „ciasteczka”, to niewielkie pliki tekstowe, generowane przez strony internetowe, a następnie zapisywane przez odwiedzającego dany serwis. Każdy korzystający z przeglądarki internetowej może dostosować ustawienia do swoich potrzeb. Istnieje możliwość całkowitego wyłączenia pobierania plików cookies. Z takiego rodzaju plików korzystają niemal wszystkie strony internetowe. Właściciele serwisów są zobowiązani do informowania użytkowników o wykorzystywaniu ciasteczek do gromadzenia informacji poprzez odwiedzanie ich strony. Do czego służą? Pliki cookies służą do gromadzenia informacji, które ułatwiają korzystanie z serwisu, polepszają jego funkcjonalność. Umożliwiają dostosowanie zawartości stron do preferencji użytkowników. Dzięki takim plikom, serwis internetowy może rozpoznać urządzenie, z jakiego korzysta użytkownik, a co za tym idzie, dostosować sposób wyświetlania strony do tego konkretnego urządzenia. Pliki cookies służą także zbieraniu informacji, które pozwalają na stworzenie statystyk, dotyczących preferencji oraz sposobów, za pomocą których użytkownicy korzystają z odwiedzanych stron. Statystyki z reguły tworzone są przy pomocy Google Analytics. Ciasteczka pozwalają również na lepszą funkcjonalność strony, gdyż umożliwiają pozostanie zalogowanym w serwisie pomimo korzystania z różnych podstron i zakładek. Jak gromadzą dane? Pliki cookies gromadzą różne informacje na temat użytkowników, które pozwalają na dostosowanie wyglądu czy zawartości serwisu do indywidualnych potrzeb. Pierwsze dane pobierane są już w momencie wejścia na stronę internetową. Dotyczy to przede wszystkim rodzaju przeglądarki, numeru IP czy nazwy systemu operacyjnego. Podczas rejestracji użytkownicy podają swój adres mailowy oraz hasło. To również informacje, które zostają zgromadzone w plikach cookies, aby umożliwić na przykład zapamiętanie hasła na danej stronie. Na niektórych stronach zamieszczone są formularze kontaktowe, za pośrednictwem których można zadać pytanie bez konieczności logowania się na swoją pocztę. Należy jednak podać tam swój adres mailowy, czasem numer telefonu. W wyniku tego kolejne dane, podane przez użytkownika dobrowolnie, zostają gromadzone przez serwis. Rodzaje cookies Wyróżnia się dwie podstawowe kategorie plików cookies: sesyjne oraz stałe. Sesyjne to pliki, które przechowywane są w urządzeniu użytkownika tylko do momentu wylogowania się z serwisu, opuszczenia danej strony czy też po prostu wyłączenia przeglądarki internetowej. Pliki stałe natomiast mogą znikać automatycznie w określonym czasie zawartym w parametrach pliku, bądź też mogą zostać usunięte przez użytkownika. Ustawienia najpopularniejszych przeglądarek internetowych:

bottom of page